پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار - مشهد اردهال

امام جمعه مشهد اردهال، فضاهای پیچیده و مهم مجازی را فرصت و عرصه نوین فعالیت بسیج برای بصیرت افزایی، القاء و اجرای آرمان های انقلاب اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار، امام جمعه مشهد اردهال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان با تبریک هفته بسیج مستضعفین و سالروز تشکیل بسیج طلاب ، گفت:  بعد از شکل گیری  انقلاب اسلامی ایران یکی از نهادهایی که ایجاد شد، سپاه و در کنار آن بسیج مردمی بود که از الهامات الهی بر پیرجماران بود و اساس آن بر نقش آفرینی همه مردم در حفظ و حراست و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودکه به خوبی هم نقش خود را ایفا کرد.

 وی افزود: بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی در جهت مقابله با نیروهای معاند و گروه هایی که به دنبال سهم خواهی از انقلاب بودند و هم چنین حمایت از اصل ولایت فقیه که بر گرفته از مکتب اهل بیت(ع) انجام وظیفه کرد و پس از آن در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله نیز که هدف از به راه انداختن آن از بین بردن انقلاب اسلامی یاران بود، بسیج به خوبی وظایف خود را در دفاع از کیان اسلامی انجام داد لذا بیشترین آمار شهدای دفاع مقدس، بسیجیانی بودند از سرلشکر تا سرباز که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به شرایط کنونی انقلاب اسلامی ایران گفت: اکنون نیز ما در شرایط جنگی قرارداریم اما جنگی به مراتب ظریف تر وپیچیده تر که از آن به عنوان جنگ فرهنگی  و ناتوی فرهنگی نامبرده می شود؛ دشمن در این جنگ از هر جهت فضا سازی می کند تا مملکت را از درون خالی و پوچ کنند، اما آنچه موجب عزت انقلاب شده است همین همراهی ملت  به خصوص بسیجیان گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

حجت الاسلام  سلیمانی تبار با تاکید براینکه امروز بزرگترین نقش بسیج برآورده ساختن توقعات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: بسیجیان ما باید با شناخت درست نظام، بصیرت، اطاعت محض از رهبر، شناسایی خطوط،زبان ها و قلم های مخالف ولی فقیه، شناسایی طلحه و زبیرها و شمرهای زمان، در جهت مقابله با آنها برخیزند.

استاد حوزه علمیه قم ضمن اشاره به طرح نفوذ دشمن که رهبر انقلاب نیز بارها به ان اشاره داشته اند، گفت: این یک واقعیتی است که کسانی در داخل به فکر همراهی با استکبار جهانی و در صدد اجرای طرح نفوذ هستند، از اینرو بسیج باید با شناسایی عوامل نفوذ دشمن توطئه های آنان را خنثی کند.

وی در پایان فضاهای پیچیده و مهم  مجازی را فرصت و عرصه نوین فعالیت بسیج برای بصیرت افزایی، القاء و پیاده سازی ارمان های انقلاب اسلامی ایران دانست.

313/38.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha